Тел.: +7(915)814-09-51 (WhatsApp)
E-mail:

Russian English
scientificjournal-foto2

Если Вы хотите напечататься в ближайшем номере, не откладывайте отправку заявки. Потратьте одну минуту, заполните и отправьте заявку в Редакцию.

Печатная версия журнала «Вестник науки и образования» выходит ежемесячно (ориентировочно 19 числа, ежемесячно уточняется). Следующая печатная версия журнала выйдет - 19.07.2024 г. Статьи принимаются до 16.07.2024 г.

В электронной официальной версии (Роскомназдор Эл № ФС77-58456) журнала Вы можете опубликовать статью моментально после одобрения её публикации. Как отдельный электронный журнал, журнал выходит каждую пятницу. Следующая электронная версия журнала выйдет - 02.07.2024 г. Статьи принимаются до 01.07.2024 г.



Akhmedova Kh.T.

Email: Akhmedova687@scientifictext.ru

Akhmedova Khalima Tukhtaevna - Teacher,

DEPARTMENT OF FOREIGN LANGUAGES THROUGH FACULTIES, PHILOLOGY FACULTY,

TERMEZ STATE UNIVERSITY,

TERMEZ, REPUBLIC OF UZBEKISTAN

Abstract: the article discusses issues related to the problems of teaching English as a second foreign language based on the first language. The process under study is complex, and requires consideration of the linguistic experience of students and reliance on a comparative analysis of the languages that are in contact in the educational process: English, German and Russian (native language). This process can be called the emerging educational multilingualism, which is characterized by manifestations of interference and transfer. To overcome the latter, and to improve the learning process, a comparative study of the linguistic phenomena of two languages is necessary. By identifying similar and distinctive features of the two languages, the teacher will be able to

Подробнее...  

Bruskina V.K.

Email: Bruskina687@scientifictext.ru

Bruskina Valeriya Konstantinovna – English language Тeacher,

NAZARBAYEV INTELLECTUAL SCHOOL OF PHYSICS MATHEMATICAL DIRECTION,

TALDYKORGAN, REPUBLIC OF KAZAKHSTAN

Abstract: this article is written to present the experience of applying an approach to improve students ' writing skills in English lessons. The approach is presented in the form of a set list of symbols for checking students ' work and providing oral and written feedback. The article discusses the theoretical basis of this approach, and who of the methodologists paid attention to it. Under what conditions can this approach be applied, the structure of its organization and the results obtained when working with a group of students in grade 8.

Keywords: writing, verification code, application, independent learning, skills, errors, approach.

КОД ИСПРАВЛЕНИЯ ОШИБОК КАК ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ НА УРОКАХ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА

Брускина В.К.

Подробнее...  

Кто на сайте

Сейчас на сайте 612 гостей и нет пользователей

Импакт-фактор

Вконтакте

REGBAN