Russian English
scientificjournal-foto2

Если Вы хотите напечататься в ближайшем номере, не откладывайте отправку заявки. Потратьте одну минуту, заполните и отправьте заявку в Редакцию.

Печатная версия журнала «Вестник науки и образования» выходит два раза в месяц(ориентировочно 14 и 29 числа, ежемесячно уточняется). Следующая печатная версия журнала выйдет - 31.01.2020 г. Статьи принимаются до 26.01.2020 г.

В электронной официальной версии (Роскомназдор Эл № ФС77-58456) журнала Вы можете опубликовать статью моментально после одобрения её публикации. Как отдельный электронный журнал, журнал выходит каждую пятницу. Следующая электронная версия журнала выйдет - 24.01.2020 г. Статьи принимаются до 19.01.2020 г.



Mansurov M.Sh.

Email: Mansurov636@scientifictext.ru

Mansurov Muzaffarjon Sharifjon o'g'li - Independent Аpplicant, FERGANA, REPUBLIC OF UZBEKISTAN

Abstract: the XXI century has become as a century of tourism in history. As the tourism industry developed as the main branch of the economy, folklore tourism showed that today's ethno-tourism  structure is separated from the 80s of the 20th century and has its own development history. Ferghana  Valley is one big oasis, with a wonderful climate and fertile land. World practice proves that this kind of tourism is able to satisfy a number of spiritual needs of a person. It is mentioned  in the article that the existing opportunities for the development of folklore tourism in the Fergana Valley are highlighted on the basis of significant archival documents and sources.

Keywords: tourism industry, world tourism, cultural tourism, folklore tourism, Ferghana region.

ВОЗМОЖНОСТИ РАЗВИТИЯ ФОЛЬКЛОРНОГО ТУРИЗМА В ФЕРГАНСКОЙ

Подробнее...  

Mansurov M.Sh.

Email: Mansurov636@scientifictext.ru

Mansurov Muzaffarjon Sharifjon o'g'li - Independent Аpplicant, FERGANA, REPUBLIC OF UZBEKISTAN

Abstract: nowadays, the manufacturing of touristic production and the transforming of national production into the brand is very important for tourism development. Nowadays, the manufacturing of touristic production and the transforming of national production into the brand is very important for tourism development. In order to develop tourism in the Ferghana Valley, it is planned to use the renovation of the production of Kokand paper, and also to develop tourist routes along the territories where the paper was produced.

Keywords: tourism, national brand, Kokand paper, Samarkand paper, a tourist route, world experience.

ВОССТАНОВЛЕНИЕ КОКАНДСКОЙ БУМАГИ КАК НАЦИОНАЛЬНОГО БРЕНДА: ЕЁ ЗНАЧЕНИЕ В ТУРИСТИЧЕСКОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ

Мансуров М.Ш. 

Мансуров Музаффаржон Шарифжон угли – независимый

Подробнее...  

Кто на сайте

Сейчас 84 гостей и ни одного зарегистрированного пользователя на сайте

Импакт-фактор

Вконтакте

REGBAN